1: Cumincià a rota di lucidatura di l'equipaggiu per girà. A testa di a macchina pò esse aghjustata à un angulu adattatu secondu l'angolo laterale di u pruduttu (cum'è mostra in Figura ① è ②).
2: A tavola di travagliu conduce l'attrezzatura per rotà à u puntu di partenza di a superficia di lucidatura di u pruduttu, è a rota di lucidatura lucida in a direzzione indicata da a linea rossa (cum'è mostra in Figura ③⑥).
3: A tavola di travagliu spinghja u pruduttu in muvimentu, è cuntatta a rota di lucidatura per a lucidatura è a macinazione. A superficia pulita hè pulita sequenziale in a direzzione indicata da a linea rossa. Durante u prucessu di lucidatura, u dispusitivu automaticu di spruzzatura di cera spruzza cera nantu à a rota di lucidatura da ellu stessu (cum'è mostra in Figura ②⑤).
A macchina di lucidatura di u prufilu hè principalmente aduprata per a lucidatura è a macinazione di u latu è u latu esternu di parechji prudutti in acciaio inox tondi, ovali è quadrati.
Ricerca è sviluppu indipendenti di u sistema di cuntrollu di ricerca è sviluppu
Cinture sò dispunibuli in una varietà di dimensioni di particella: P24, P36, P40, P50, P60, P80, P100, P120, P180, P220, P240, P280, P320, P360, P400.
larghezza * lunghezza: opzioni complete.
Finiture: specchiu, drittu, oblicu, disordinatu, ondulatu ...
Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022