U prucessu di funziunamentu di a macchina di lucidatura

1: Cumincià a rota di lucidatura di l'equipaggiu per girà.A testa di a macchina pò esse aghjustata à un angulu adattatu secondu l'angolo laterale di u pruduttu (cum'è mostra in Figura ① è ②).

2: A tavola di travagliu conduce l'attrezzatura per rotà à u puntu di partenza di a superficia di lucidatura di u pruduttu, è a rota di lucidatura lucida in a direzzione indicata da a linea rossa (cum'è mostra in Figura ③⑥).

3: A tavola di travagliu spinghja u pruduttu in muvimentu, è cuntatta a rota di lucidatura per a lucidatura è a macinazione.A superficia pulita hè pulita sequenziale in a direzzione indicata da a linea rossa.Durante u prucessu di lucidatura, u dispusitivu automaticu di spruzzatura di cera spruzza cera nantu à a rota di lucidatura da ellu stessu (cum'è mostra in Figura ②⑤).

图片1

A macchina di lucidatura di prufilu hè principalmente aduprata per a lucidatura è a macinazione di u latu è u latu esternu di vari prudutti in acciaio inox tondi, ovali è quadrati.

Ricerca è sviluppu indipendenti di u sistema di cuntrollu di ricerca è sviluppu

Cinture sò dispunibuli in una varietà di dimensioni di particella: P24, P36, P40, P50, P60, P80, P100, P120, P180, P220, P240, P280, P320, P360, P400.

 图片2

larghezza * lunghezza: opzioni complete.

Finiture: specchiu, drittu, oblicu, disordinatu, ondulatu ...

图片3


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022