Soluzioni à i prublemi cumuni in u prucessu di lucidatura di i prudutti di metalli

(1) Over-pulishing U prublema più grande scontru in u prucessu di lucidatura di ogni ghjornu hè "over-pulishing", chì significa chì più longu u tempu di lucidatura, peghju hè a qualità di a superficia di u moldu.Ci hè dui tipi di lucidatura eccessiva: "buccia d'arancia" è "pitting".A lucidatura eccessiva si trova spessu in lucidatura meccanica.
(2) U mutivu di a "buccia d'aranciu" nantu à u travagliu
I superfici irregolari è ruvidi sò chjamati "buccia d'aranciu".Ci hè parechje motivi per a "buccia d'aranciu".A causa più cumuna hè a carburizazione causata da surriscaldamentu o surriscaldamentu di a superficia di u muffa.A pressione di lucidatura eccessiva è u tempu di lucidatura sò i causi principali di "buccia d'aranciu".

 

macchina di pulitura

Per esempiu: lucidatura di a rota di lucidatura, u calore generatu da a rota di lucidatura pò facilmente causà "buccia d'aranciu".
L'acciai più duri ponu sustene pressioni di lucidatura più grande, mentre chì l'acciai relativamente più morbidi sò propensi à overpulishing.I studii anu dimustratu chì u tempu di overpolish varieghja secondu a durezza di u materiale azzaru.
(3) Misure per eliminà a "buccia d'aranciu" di u travagliu
Quandu si trova chì a qualità di a superficia ùn hè micca bè pulita, assai persone aumentanu a pressione di lucidatura è allargà u tempu di lucidatura, chì spessu face a qualità di a superficia megliu.a diffarenza.Questu pò esse rimediatu cù:
1. Eliminate a superficia difettu, a dimensione di particella di macinazione hè un pocu più grossa chè prima, aduprate u numeru di sabbia, è poi macinate di novu, a forza di lucidatura hè più bassu di l'ultima volta.
2. Stress relief hè realizatu à una temperatura più bassu cà a temperatura tempering di 25 ℃.Prima di pulisce, aduprate a sabbia fina per macinà finu à un effettu satisfacente hè ottenutu, è infine pressu ligeramente è pulisce.
(4) U mutivu di a furmazione di "pitting corrosion" nantu à a superficia di u travagliu hè chì alcune impurità non metalliche in l'acciaio, di solitu ossidi duri è fragili, sò strappate da a superficia di l'acciaio durante u prucessu di lucidatura, furmendu micro. -fossa o corrosione pitting.
porta à "
I fatturi principali di "pitting" sò i seguenti:
1) A pressione di lucidatura hè troppu grande è u tempu di lucidatura hè troppu longu
2) A purità di l'azzaru ùn hè micca abbastanza, è u cuntenutu di impurità dura hè altu.
3) A superficia di u moldu hè rusted.
4) A pelle negra ùn hè micca eliminata


Tempu di Postu: 25-Nov-2022